Facebook
Бізнес без юридичних бар'єрів

Розблокування податкових накладних є комплексною юридичною послугою, яку успішно надають податкові адвокати АО «WinnerLex». Те ж саме можна сказати про зняття ризиковості платника ПДВ.

Процедуру розблокування податкових накладних можна розділити на адміністративну та судову стадії.

Розблокування податкових накладних на адміністративній стадії передбачає складання та подачу до податкової пояснень і скарг платника. Розблокувати податкову накладну на даному етапі – найменш витратний спосіб для клієнта.

Податкові адвокати АО WinnerLex домагаються розблокування податкових накладних вже на цьому етапі в 90% випадків звернень до нас клієнтів. Наприклад, нещодавно ми допомогли одній з компаній розблокувати податкову накладну більш ніж на 1 млн. гривень без звернення до суду. Підставою для цього послужив професійно складений нашими адвокатами пакет документів для податкової.

Однак, в деяких ситуаціях податковий орган відмовляється розблокувати податкову накладну. У такому випадку рішення податкового органу необхідно оскаржити в судовому порядку. При розгляді такої справи в суді насамперед вивчаються документи та пояснення, які були подані до податкової первинно для розблокування.

Тому адвокати з податкових спорів АО WinnerLex починають формування правильної юридичної позиції та стратегії платника на випадок судового розгляду вже з пояснень та скарг до податкової.

Помилки, допущені при подачі пояснень та скарг на рішення про блокування реєстрації податкових накладних, в суді виправити вже неможливо. Тому перед складанням пояснень або скарги до податкового органу, податкові адвокати АО «WinnerLex» завжди проводять опрацювання можливих прихованих податкових ризиків у договорах і документах.

При розблокуванні податкової накладної найважливіше – юридично правильно надати інформацію щодо законності та реальності господарської операції. Але при цьому недостатньо формального збору документів та їх опису. Ще гіршою ідеєю є використання шаблонних форм пояснень чи скарг.

Інформація в поясненнях або скарзі має бути викладена юридично коректно, з аналізом конкретних операцій і з урахуванням можливих податкових ризиків. Документи складені з метою розблокувати податкові накладні без участі податкових адвокатів можуть не тільки не дати потрібного результату, але і викликати негативні наслідки. Ними можуть бути як привласнення підприємству ризикованого статусу (з відповідними наслідками для контрагентів), так і позапланова перевірка, програні суди, аж до кримінального провадження. А все тому, що податкова може інтерпретувати отриману інформацію не на користь платника через допущені в документах помилки та нестикування.

Податкові адвокати АО WinnerLex мають великий досвід роботи, як в податкових органах, так і в судовому захисті бізнесу. Знаємо алгоритми роботи податкових органів і тримаємо руку на пульсі розвитку судової практики. Також керуючий партнер АО «WinnerLex» Анна Винниченко проводить регулярні практикуми як для юристів, так і для бізнесу з питань мінімізації податкових ризиків договорів, податкової оптимізації та супроводу податкових перевірок.

Все це дозволяє нам успішно представляти в судах інтереси наших клієнтів у справах про розблокування податкових накладних.

Додатковим плюсом роботи з нами є наш статус адвокатського об'єднання, що дозволяє при виграші спору стягувати на користь клієнта кошти, витрачені на юридичні послуги.

Зателефонуйте нам, і податкові адвокати АТ «WinnerLex» нададуть первинну юридичну консультацію щодо можливості та перспектив розблокування податкових накладних. Вартість послуг залежить від складності ситуації та обсягу документів за господарськими операціями, за якими були заблоковані податкові накладні.

ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ АО WINNERLEX ПРИ ЗУПИНЕННІ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ включають в себе:

  1. Юридичні консультації з питань блокування податкових накладних та вжиття заходів щодо їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
  2. Подання адвокатських запитів до податкового органу з метою отримання інформації та документів щодо причин і процедурних питань зупинення та відмови у реєстрації податкових накладних.
  3. Визначення переліку необхідних документів, які слід надати податковому органу для реєстрації податкових накладних (враховуючи характер господарської операції та специфіку господарської діяльності підприємства), та їх попередній аналіз щодо:
    • конкретної господарської операції (договори, зовнішньоекономічні контракти, довіреності; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством);
    • специфіки господарській діяльності підприємства (установчі документи; наказ про призначення директора / головного бухгалтера; штатний розклад; документи, які свідчать про наявність власних / орендованих основних засобів; наявність транспортних засобів; наявність дозвільних документів (ліцензій, дозволів); інформації про основних покупців / продавців; сплату податків, інформації щодо подання таблиці даних платника податку на додану вартість, форми -20 ОПП тощо).
  4. Підготовка  письмових пояснень контролюючому  органу по податковим накладним, реєстрація яких зупинена, з метою їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі опрацьованої документації щодо господарської діяльності та операцій клієнта.
  5. Підготовка звернень до контролюючого органу щодо виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
  6. Оскарження в адміністративному та/або судовому порядку рішень комісії ДФС про відмову у реєстрації податкових накладних та про відповідність платника податків критеріям ризиків.
  7. Контроль за виконанням судових рішень про скасування рішень комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних і зобов’язання зареєструвати податкові накладні, а також про скасування рішень комісії ДПС про відповідність платника податків критеріям ризиковості і зобов’язання виключити платника податків з переліку ризикових.
  8. Підготовка та направлення скарг до Ради бізнес-омбудсмена з приводу незаконного блокування податкових накладних.

 

Види правової допомоги при розблокуванні податкових накладних

Ціна за послуги (від)*

 

Пояснення до заблокованої податкової накладної

від  2 000, 00 грн.

 

Скарга на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН до ДПС України з поясненнями

від  2 000, 00 грн.

 

Оскарження рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН в адміністративному суді (повний супровід в суді однієї інстанції)

від  15 000, 00 грн.

 

Пояснення до таблиці даних платника податків

від  3 000, 00 грн.

 

Заява про виключення платника податків з переліку ризикових платників податків

від  5 000, 00 грн.

(*) – наведена в таблиці мінімальна ціна послуг може бути збільшена в залежності від кількості первинних документів, складності питання та інших критеріїв. Остаточна ціна визначається після вивчення всіх обставин

Фахівці:
prev
next
Наші професійні переваги
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ одним із напрямів діяльності АО Winnerlex є вирішення правових питань, пов’язаних із оподаткуванням, оскільки метою нашої команди є створення умов для ведення Вашого бізнесу без юридичних бар’єрів.
ДОСВІД команда АО Winnerlex об’єднує фахівців з досвідом роботи у податкових органах, тому ми знаємо нюанси роботи податківців зсередини. Наші спеціалісти мають багатий досвід успішного вирішення великої кількості податкових спорів різних рівнів складності.
ПРОАКТИВНІСТЬ бачимо можливі загрози, і захищаємо від можливих ризиків.
КОМПЕТЕНТНІСТЬ ми беремо участь в розробці податкових законопроектів, проводимо семінари з податкових спорів, є авторами публікацій з податкових спорів в авторитетних виданнях. Систематичне відстеження поточних змін податкового законодавства та аналіз актуальної судової практики у сукупності з вже накопиченим практичним досвідом супроводження податкових спорів дозволяє нам застосувати комплексний і завжди актуальний підхід для вирішення самих складних юридичних проблем у сфері оподаткування.
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ наші спеціалісти мають багаторічний досвід юридичного супроводження різноманітних проектів, у тому числі з точки зору оподаткування, отже ми розуміємо Ваші потреби як ніхто інший та маємо достатньо досвіду для успішного вирішення багатогранних податкових питань. Високий показник успішно вирішених податкових спорів підтверджується довірою наших постійних Клієнтів.
ОПЕРАТИВНІСТЬ «швидка юридична допомога» при виникненні будь-яких податкових проблем.
ПОРАДИ АДВОКАТА:
prev
next
Відповіді на питання, які часто задаються
Які дії може вчинити платник податків, якщо реєстрацію податкової накладної було зупинено?

Платник податку на додану вартість має право подати контролюючому органу свої письмові пояснення щодо вчиненої господарської операції, за результатами здійснення якої було сформовано податкову накладну, з обов’язковим наданням підтверджуючих первинних та інших документів.

Якими документами може бути обґрунтовано незаконність включення платника податків до переліку ризикових?
  • договори з додатками (специфікаціями, додатковими угодами до них), на підставі яких здійснювалися господарські операції, за наслідками яких формувалися податкові накладні, реєстрація яких була зупинена;
  • довіреності, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі, рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), видаткові накладні;
  • розрахункові документи або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності). Подане звернення та копії документів з приводу виключення платника податків з переліку ризикових, комісія регіонального рівня має розглянути протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та прийняти відповідне рішення. У разі ж, якщо комісією протягом цих семи робочих днів відповідне рішення не прийнято, платник податку має бути виключений з переліку ризикових платників податку.
Що робити, якщо за наслідком розгляду пояснень та документів з приводу податкової накладної, реєстрація якої була зупинена, було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної?

Платник податку може оскаржити таке рішення в адміністративному порядку до Комісії центрального рівня протягом 10 робочих днів.

Які підстави для визначення невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку?
  • виявлення обставин та/або отримання інформації щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку;
  • отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Чи можна оскаржити рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, якщо Комісія центрального рівня залишила скаргу платника податків на таке рішення без задоволення?

Так, у цьому випадку рішення про відмову у реєстрації податкової накладної може бути оскаржене до адміністративного суду.

ТАКОЖ ВАС МОЖЕ ЗАЦІКАВИТИ
thanks