Facebook
Бізнес без юридичних бар'єрів

Під час здійснення господарської діяльності підприємств нерідко виникають спірні ситуації з контрагентами по самим різноманітним питанням. Це може бути несвоєчасна оплата товару або послуг, несвоєчасна поставка продукції, виконання неякісних робіт тощо. У таких випадках до звернення до суду з позовом підприємство може пред’явити другій стороні письмову претензію. Це може дозволити зекономити час та грошові кошти на судовий спір, оскільки друга сторона може виконати вимоги на підставі претензії, не чекаючи звернення до суду. У разі ж отримання письмової відповіді про відмову у задоволенні претензії Ви будете обізнані про підстави, якими опонент може обґрунтовувати свої заперечення в суді, що дозволить краще підготуватися до майбутнього судового спору.

Крім того, судді нерідко більш прихильно сприймають позицію сторони, якщо перед зверненням до суду було пред’явлено претензію, оскільки у відповідності до Господарського процесуального та Цивільного процесуального кодексів України сторони вживають заходів для досудового врегулювання спору.

Наш досвід показує, що направлення контрагентові юридично грамотної претензії із посиланням на відповідні норми законодавства та позитивну судову практику, із вказівкою на те, що у випадку судового спору до основного зобов’язання будуть додані вимоги із компенсації штрафних санкцій, правової допомоги та судового збору, суттєво підвищує вірогідність на вирішення спірної ситуації не доводячи справу до суду, а сторін – до конфлікту та розриву відносин.

Фахівці:
prev
next
Претензійна (досудова) робота включає в себе широкий спектр послуг, зокрема:

проведення правового аналізу договору та відповідних документів щодо наявності порушень договірних зобов’язань;

підготовка тексту претензії;

підготовка тексту відповіді на претензію;

надання консультацій щодо ведення претензійної роботи на підприємстві.

Чому нам слід довіряти
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ ми надаємо юридичну підтримку бізнес-структурам різного напряму, відтак акумулюємо напрацювання ефективних рішень проблем бізнесу.
ДОСВІД наші адвокати мають багаторічний досвід роботи юристами-інхаусами великих підприємств, тому ми володіємо значним досвідом правового забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємств, знаємо зсередини внутрішню специфіку роботи юристів на підприємствах.
ПРОАКТИВНІСТЬ бачимо можливі загрози, і захищаємо від можливих ризиків.
КОМПЕТЕНТНІСТЬ наші адвокати проведуть комплексну правову експертизу договору, виявивши пункти договорів, які ставлять сторони у нерівне положення, створюють умови для уникнення Вашого контрагента від виконання зобов’язання по договору, передбачають надмірні штрафні санкції, викликають негативні податкові наслідки.
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ наші адвокати надають повний спектр юридичних послуг у сфері господарської діяльності підприємства. У складі об’єднання працюють адвокати з різних практик, від цивільного та господарського права до юридичного супроводження зовнішньоекономічної діяльності, що забезпечує надійну комплексну правову підтримку підприємств у всіх сферах діяльності.
ОПЕРАТИВНІСТЬ «швидка правова допомога» при виникненні будь-яких проблем юридичного характеру.
Поради адвоката:
prev
next
Відповіді на питання, які часто задаються
Який порядок надіслання претензії?

Претензія, після підписання керівником підприємства, надсилається адресатові за його юридичною адресою цінним листом з описом вкладення та з повідомленням про вручення, або вручається під розписку нарочно.

Які вимоги можуть бути пред’явлені в претензії?

В претензії можуть бути заявлені всі обґрунтовані вимоги, як то сплата боргу з урахуванням трьох відсотків річних та інфляційних втрат, розірвання договору, вимога виконати зобов’язання в натурі.

Що робити, якщо адресат претензії відмовився її задовольняти?

У такому випадку доцільно якнайшвидще звернутися із відповідним позовом до суду, адже позовна давність для звернення до суду із вимогами про стягнення неустойки (штрафу, пені) відповідно до статті 258 ЦК України застосовується в один рік, причому за статтею 232 ГК України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов’язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.

ТАКОЖ ВАС МОЖЕ ЗАЦІКАВИТИ
thanks