Не секрет, що в ході здійснення діяльності у сфері медіа та реклами виникає велика кількість різноманітних юридичних питань, починаючи від невиконання контрагентами своїх договірних зобов’язань, і закінчуючи претензіями стосовно прав інтелектуальної власності.
Також слід враховувати, що медіа-ринок та ринок реклами перебувають під пильним контролем держави. Для бізнесу у цій галузі надзвичайно важливо виконувати вимоги законодавства, оскільки діяльність у сфері медіа та реклами включає в себе суттєві ризики та значні фінансові санкції, які настають у разі порушення тих чи інших законів.
Так, порушення законодавства про рекламу може потягнути за собою накладення значних штрафів, розмір яких у певних випадках може сягати до п’ятикратної вартості виготовлення чи розповсюдження реклами.
У свою чергу, порушення податкового законодавства суб’єктами, які провадять діяльність у сфері медіа та реклами, тягне за собою відповідальність, передбачену Податковим кодексом України.
Також нерідко засоби масової інформації є учасниками судових спорів, пов’язаних зі спростуванням недостовірної інформації, позовами про захист честі, гідності та ділової репутації, які нерідко включають вимоги про стягнення моральної шкоди, спричиненої поширенням недостовірної інформації.
Отже, для забезпечення ефективного вирішення всієї сукупності правових задач, пов’язаних з медіа та рекламою, краще звернутися до групи профільних юристів-професіоналів, що практикують у своїх галузях.
В команду АО Winnerlex входить група адвокатів та юристів, що спеціалізуються на податкових питаннях, корпоративному праві, антимонопольній/конкурентній практиці, інтелектуальній власності, авторських та суміжних правах, договірному супроводженні, взаємодії з органами державної влади. Саме тому АО Winnerlex може успішно вирішувати весь спектр юридичних питань, пов’язаних з медіа та рекламою.
- Комплексне абонентське юридичне обслуговування засобів масової інформації, медіахолдингів, видавництв, рекламних агентств, інтернет-порталів та онлайн-ресурсів;
- Надання юридичних консультацій з приводу створення та здійснення господарської діяльності медіа-компаній і холдингів;
- Державна реєстрація створення засобів масової інформації;
- Аналіз діючих та розробка нових правових моделей ведення бізнесу в сфері медіа та реклами;
- Супровід угод злиття та поглинання (M&A) в сфері медіа, у тому числі придбання контрольного пакету акцій медіа-компаній,
- Отримання дозволів Антимонопольного комітету України (АМК) на концентрацію (злиття та поглинання) медіа;
- Правовий супровід питань використання об’єктів інтелектуальної власності, захист авторських та суміжних прав;
- Складання текстів договорів та супровід процедури укладення договорів про надання маркетингових, рекламних та медійних послуг, договорів на передачу знаків для товарів та услуг для рекламних компаній, договорів про спонсорство, зовнішньоекономічних контрактів у сфері медіа та реклами;
- Податкова оптимізація діяльності медіахолдингів, податкове структурування основних активів і операцій;
- Консультування з приводу оподаткування послуг реклами, знижок, подарунків та інших благ, наданих споживачам в рамках проведення рекламної кампанії.
- Супроводження процедури залучення іноземних інвестицій та укладання угод з інвестиційними фондами в медіа-сфері;
- Супровід перевірок Національної ради з питань телебачення і радіомовлення; Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ);
- Взаємодія з державними органами та органами місцевого самоврядування;
- Супровід розв’язання спорів в сфері медіа та реклами, представництво інтересів в судах, у тому числі з приводу спростування поширеної недостовірної інформації, захисту честі, гідності та ділової репутації.
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
Інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості та/або дані про відносини немайнового та майнового характеру, обставини, події, стосунки тощо, пов’язані з особою та членами її сім’ї, за винятком передбаченої законами інформації, що стосується здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя. Таке втручання допускається винятково у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Поширенням інформації, що вводить в оману є, зокрема, повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей шляхом розміщення недобросовісної реклами.
Ні. Не достатньо.
Факт надання послуг реклами у мережі Інтернет має бути підтверджений певними документами, які відповідно до умов укладеного договору між Замовником та Виконавцем є доказом виконання робіт та підставою проведення остаточних розрахунків. За загальним правилом з урахуванням положень законодавства таким документом є акт здачі-приймання виконаних робіт, підписаний уповноваженими представниками сторін.
Розміщення недобросовісної реклами у даному випадку кваліфікується як поширення інформації, що вводить в оману, зокрема, як повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей шляхом розміщення недобросовісної реклами відповідно до статті 15-1 Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції».
Так, можна.
Відповідно до статті 28 Закону України “Про рекламу” публічне спростування недобросовісної та неправомірної порівняльної реклами здійснюється добровільно або за рішенням суду за рахунок винної особи в такому ж порядку, в якому вона була розміщена.