Facebook
Бізнес без юридичних бар'єрів

Електронний режим проведення публічних закупівель, яким має бути направлений на спрощення та ефективність цих процедур, на практиці продовжує залишатися дієвим механізмом спонукання до антиконкурентних дій у «новому форматі», оскільки побудований на припущеннях та презумпціях правомірної поведінки учасників закупівельного процесу, що не виправдовується реаліями економічного життя нашої країни.

Так, наприклад,  відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення забезпечення тендерної пропозиції. Метою такого забезпечення є гарантування замовнику прийнятного захисту від “недобросовісних” учасників. Однак, якщо замовник використовує таке право у певному тендері, у такому разі це стає обов’язковою вимогою для всіх учасників торгів.

Отже, Законом закріплено саме добровільність цього інструменту, який найчастіше замовники використовують саме як інструмент для обмеження потенційного кола учасників, особливо у сферах, де є брак обігових коштів (науково-дослідні послуги, легка промисловість тощо). Зловживання з боку замовників спостерігаються і під час встановлення кваліфікаційних критеріїв для учасників, і в питаннях надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, і багатьох інших. Учасники, у свою чергу, також «вдало» використовують недоліки законодавства у цій сфері, чим спотворюють результати проведених процедур або, взагалі, блокують їх проведення.

Адвокати АО Winnerlex якісно та професійно допоможуть Вам на будь-якій стадії проведення тендерної процедури для переконливої перемоги в ній, а також нададуть належний та ефективний юридичний супровід після.

Фахівці:
prev
next
Адвокати АО WinnerLex з метою захисту прав захисту прав учасників торгів надають наступні послуги:

  • Консультування письмове та/або усне з приводу проведення та/або участі в тендерній закупівлі;
  • Аналіз тендерної документації замовника на предмет відповідності законодавству та наявності дискримінаційних обмежень;
  • Складення та оформлення запитів, вимог на адресу замовника тендерної процедури;
  • Підготовка тендерної пропозиції;
  • Оскарження процедури закупівлі на будь-якому рівні та етапі;
  • Юридичне супроводження на етапі укладення договору про закупівлю за результатами проведеної закупівлі.

Наші професійні переваги
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ ми надаємо юридичну підтримку бізнес-структурам різного напряму, допомагаємо компаніям ефективно захищати себе та свій бізнес від неправомірних дій як замовників тендерних процедур, так і конкурентів у жорсткій боротьбі за споживача
ДОСВІД наша компанія об’єднує адвокатів з багаторічним досвідом, який надає нам певні переваги у конкурентному середовищі щодо надання подібних послуг, маємо досвід з юридичного супроводження закупівельного процесу як для окремих розпорядників коштів – замовників, так і для учасників процедур закупівель
ПРОАКТИВНІСТЬ бачимо можливі загрози, і захищаємо від можливих ризиків
КОМПЕТЕНТНІСТЬ надаємо правову допомогу, яка ґрунтується на аналізі та правозастосуванні існуючого законодавства України, що регулює сферу закупівель. Жорстка боротьба за споживача має набувати цивілізованих форм, а отже здійснюватися виключно в правовому полі
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ наші спеціалісти мають репутацію професіоналів, тому що мають достатньо досвіду для успішного вирішення самих складних правових питань наших клієнтів
ОПЕРАТИВНІСТЬ «швидка юридична допомога» при виникненні проблем юридичного характеру кожному клієнту
Поради адвоката:
prev
next
Відповіді на питання, які часто задаються
Як правильно підготувати тендерну документацію?

Звертаємо увагу на те, що Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 № 680). Примірна тендерна документація не є обов’язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі та принципи здійснення закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»;

Який мінімальний крок пониження ціни для аукціону при проведенні закупівель?

Мінімальний крок для таких закупівель не нормовано Законом України “Про публічні закупівлі”.

В якому документі прописано, що веб-портал Уповноваженого органу – це prozorro.gov.ua?

Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua визначено веб-порталом Уповноваженого органу.

Чи можливо звернення до суду під час процедури закупівлі без попереднього звернення до АМКУ?

Так, можливо.

Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.

Право на оскарження, передбачене ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує права суб’єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження.

Вас також можуть зацікавити
thanks